* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
A gdybym stracił pracę, to...2009-01-05 11:39:07„To podnosiłbym swoje kwalifikacje”, to brzmi paradoksalnie, ale i mądrze. Takie rozwiązanie podpowiada dr Sławomir Banaszak wykładowca uniwersytecki z Poznania w wywiadzie dla Gazety Wyborczej. |
![]() |
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Sprawozdanie - konferencja e-Dyrektor HR, TELEINFORMATYKA W ZARZĄDZANIU KADRAMI2008-02-27 13:23:38
|
|
Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?2008-02-12 17:03:50Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników? |
![]() |
Szkolenia obsługa klienta Sulęcin, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.